Gekkenhuis - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van gieneneric - WaarBenJij.nu Gekkenhuis - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van gieneneric - WaarBenJij.nu

Gekkenhuis

Door: Gineke

07 Maart 2008 | Vietnam, Hoi An

Vandaag geen bericht uit het land van 360 dagen per jaar zon, maar het land van rijst en regen. We zijn aan het genieten van twee weekjes niet werken en omdat het volgens sommigen voor ons toch het hele jaar vakantie is, hebben we niet gekozen voor lekker relaxen aan het strand, maar een tocht van Noord- naar Zuid-Vietnam.

De naam van het hotel waar we ons op dit moment bevinden belooft ons een Blue Sky, maar de werkelijkheid is anders: het regent pijpestelen. Misschien toch niet zo'n goede beslissing om het zonnige Hanoi te verlaten...Stiekem hadden we er een beetje op gehoopt vandaag aan het zwembad of het strand te kunnen liggen.

Het is hier in ieder geval rustiger dan im Hanoi. Wat een stad, het lijkt wel of er meer brommers zijn dan mensen. En allemaal hebben ze een claxon. En die moet natuurlijk gebruikt worden!

Onderweg naar het vliegveld voor onze vlucht naar Hoi An haalt de taxichauffeur een cd-tje te voorschijn. You from Ha Lan? Like my friend, he gave me this. Binnen een paar tellen zingt ene Alex ons toe: het is een gekkenhuis...Een perfecte omschrijving van wat we om ons heen zien gebeuren.

(Het is droog, dus we gaan snel naar buiten. Foto's, filmpje en verslag volgen later.)

• 07 Maart 2008 - 21:23

Jet:

zonder regenjas ben je nergens !

• 11 Maart 2008 - 12:44

Anja:

Alex; das toch die van een bossie rode rozen??
    Geniet van je vakantie!! Veel plezier.

• 13 Maart 2008 - 20:47

Erika:

Heel veel plezier en geniet ervan!