De grote dag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van gieneneric - WaarBenJij.nu De grote dag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van gieneneric - WaarBenJij.nu

De grote dag

Door: Gineke

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik was vanochtend om vijf uur al wakker. En nou denken jullie natuurlijk dat dat van de zenuwen kwam en dat klopt ook. Maar dat niet alleen, het was bovendien erg warm en ik had enorme dorst. De airco moest uit, omdat de meubels anders vochtig worden vanwege het temperatuurverschil en vochtige meubels in een container worden er niet beter op. En ik had dat laatste wijntje gisteren niet meer moeten nemen. Of de rest van de fles natuurlijk, het is maar hoe je het bekijkt. Het afscheidsfeestje was in ieder geval gezellig.

Op dit moment worden al onze spullen ingepakt en ik ben gevlucht naar Eric's kantoor. Er lopen wel tien mannen met tape en dozen door ons huis en we lopen alleen maar in de weg. Alles gaat op een open truckje naar het magazijn en dan wordt het later in de container geladen. We zijn net de auto naar dat magazijn gaan brengen, wat een teringzooi! Het zou me niet verbazen als we straks een doosje aantreffen wat niet van ons is.

Vanavond om 10 uur vliegen we naar Doha en dan wordt het Movenpick Hotel ons (hopelijk erg tijdelijke) onderkomen. Er zijn slechtere plekken, zullen we maar denken. Jammer dat Eric morgen al weer moet werken, anders zouden we nog denken dat we vakantie hadden!

Wordt vervolgd......

  • 05 Juli 2007 - 10:00

    Saskia:

    Hoi,
    Wat een gedoe, zeg, met die auto! Dan mis je de Hollandse efficiency nog eens (nou ka, ambtenaren hier kunnen er ook wat van!) Zijn jullie nu geinstalleerd in het hotel? Dan moet je het zeker wel even zonder je spullen doen, lijkt me ook niet leuk. Ik hoop dat jullie snel wat vinden naar wens. Groeten,
    Sas

  • 05 Augustus 2007 - 18:41

    Ome Jan En Tante Jea:

    Hallo, ook namens ons veel succes en geluk in jullie nieuwe woning. ome Jan en tante Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2008

Weer thuis

07 Maart 2008

Gekkenhuis

30 Januari 2008

Bang

30 November 2007

Oh, kom er eens kijken...

17 November 2007

Een dagje naar het strand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 7623

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: