Beloofd is beloofd - Reisverslag uit Doha, Qatar van gieneneric - WaarBenJij.nu Beloofd is beloofd - Reisverslag uit Doha, Qatar van gieneneric - WaarBenJij.nu

Beloofd is beloofd

Door: Gineke

23 Juli 2007 | Qatar, Doha

Vanmorgen heb ik de sleutels gekregen van ons nieuwe huis, dus Eric kan vanavond eindelijk gaan zien waar wij de komende tijd gaan wonen. Als er geen problemen zijn bij de douane kunnen we zaterdag onze meubels verwachten. Hopelijk gaan ze bij Van Oord ook eens aan de slag en hebben we dan ook snel water en licht (en airconditioning!). Ik kijk er al naar uit om lekker op onze eigen bank te kunnen hangen en een boterham met kaas te eten.

Voor jullie hier in ieder geval de beloofde foto's.

• 24 Juli 2007 - 17:23

Pascalle:

Hoera!! gefeliciteerd joehoe.
    Ziet er mooi uit zeg. Nu snel settelen en hoop ik snel airco voor jullie beetje bijkomen van alle verhuizingen haha :-).
    PX

• 11 September 2007 - 17:08

Anja:

Ziet er geweldig uit zeg! Nu nog een keer updaten als de foto's er zijn ok.